Hemma igen

Nu är jag hemma igen från föreläsningen. Har även varit och handlat lite mat så nu står storkoket spaghetti och köttfärssås på spisen och puttrar. Ska även diska och fixa lite med pryttlar här hemma. Sen vid fem ska jag vara på busstationen och träffa Ola för att erhålla en liten men ack så viktig papperslapp att sätta på mitt busskort så jag slipper oroa mig för det iaf. Har ju fortfarande inte fått några värdefulla poäng från min sommarkurs. Mailade hon som lägger ut poängen och hon sa att hon fått dem men att läraren måste typ dubbelkolla dem eller nått. Damn, vad det ska vara krångligt! Hon sa att han kommer på tisdag vilket jag desperat hoppas är imorrn och inte nästa tisdag. Men tycker att hon borde skriva nästa tisdag om det var det :P
Nehe.....Och hyran som ska betalas idag. Jäkla tur att jag fick lite jobb i sommar annars skulle det vara ännu jobbigare än vad det redan är. Hyran kan jag betala för egen maskin iaf. Tur det annars skulle väl alla omkring mig hata mig snart. Har redan varit tvungen att låna pengar av mamma och det sved kan jag säga. Inte att hon var snål eller nått men att jag hatar att låna pengar av folk. Jag känner mig så jäkla värdelös som inte kan klara mig själv. Men det löser sig som jag alltid brukar säga.


Nu är min underbara, ketchupstinna köttfärsås strax färdig. Jäklar vad hungrig jag är! :D


Kommentarer
Postat av: My

Men vad sega de är då! Förstår verkligen att det svider att behöva låna pengar, skulle också dra mig för att göra det.

2009-08-31 @ 14:00:59
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback