Hej igen!

Nu är jag här igen. Sorry för uppehållet men jag har inte haft det så bra på sistone. Har haft lite personliga problem och har ärligt talat mått skit i typ en vecka. Men nu är det nya tag som gäller (om man vill låta väldigt gammal...). Har haft opponering idag på min grupps uppsats och folk var ovanligt snälla, det var bara en tjej som bara skulle jävlas hela tiden. Hon tog upp konstiga diskussioner och kunde inte ta att andra hade andra åsikter än henne själv. Tänk att det alltid ska finnas sådana personer i varje klass. Men det är så kul att min grupp sak ha opponering på hennes arbete imorgon och hon har skrivit skitkasst. Hämnd ljuva hämnd..... xD
Annars så händer det inte så mycket. Jag och Ola firar ett år på fredag så vi ska väl gå ut och käka lite (jag hoppas på den indiska restaurangen i stan) och så har Anna kräftskiva samma dag så det blir lite stressigt men det ska nog fixa sig...Hoppas det blir lite party också hos Anna för jag har verkligen abstinens just nu.
My och jag tänkte nog gå ut på lördag men jag har lite second thoughts, har nämnligen omtenta på måndag och behöver nog så mycket tid som möjligt på mig att plugga på den.
Får se hur det blir....
Sitter för tillfället och kollar på "Family guy" och saknar min Ola. Tycker att han borde vara här men tyvärr skulle han träffa en kompis ikväll sååååå.....Då är man all by myself...
Ska nog ta mig ett glas vin och sedan bänka mig framför "Foyles war".


Älskar Stewie! xD

Byebye

Kommentarer
Postat av: My

Tillbaka, najs :)

2009-08-12 @ 09:13:45
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback