Min vanliga tur....

Det sket sig med den soffan jag skrev om. Hon sålde den till någon annan i helgen trots att hon lovat att jag skulle få köpa den. Det som var mest sorgligt var att jag erbjudigt mig att komma och hämta den nu i helgen och hon sa att det inte gick. Men det gick tydligen med en annan köpare.....Tycker det är otroligt omoget och oseriöst att göra så. Själv skulle jag aldrig sälja en sak till något annan när jag redan lovat bort den. Speciellt när den första köparen gör allt för att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt.
Efter mycket gråt och skrik från min sida så hittade jag en annan soffa som jag ska åka och titta på. Hoppas att det går vägen den här gången men jag ska inte hoppas för mycket. Har iallafall lärt mig en läxa nu. Jag kan inte och ska inte lita på att folk är lika ärliga som jag. För då blir man uttnyttjad och stampad på.
Fick iaf lite tjockare hud nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan, dålig stil! Hoppas det går bättre med den andra soffan!

2009-04-20 @ 22:41:47
Postat av: My

Fyfan, dålig stil. Hoppas det går bättre med den andra soffan! Alla är ju inte dumma i huvudet, bara många ;)

2009-04-20 @ 22:43:06
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback