Det finns hopp!

För en liten stund sen gick jag in på blockets hemsida och skulle kolla runt lite. Och gissa vad jag hittade? En likadan soffa som jag skulle köpa när det sket sig. Den var dock i en annan färg och lite dyrare men det får vara så. Det är min drömsoffa!
Jag och pappa ska åka och kolla på den och eventuellt hämta den vid fyra tiden idag xD
Jag ska försöka att inte hoppas för mycket med tanke på hur det gick sist. Men den här tjejen känns mycket seriösare. Hoppas, hoppas, hoppas!
Först ska jag iaf åka och fika hos My vid tvåtiden. Det ska bli jättekul. Men kommer sitta som på nålar för jag vill ha min soffa!

(Det är inte den soffan, bara samma modell :P)


Kommentarer
Postat av: Anonym

very nice.

2009-04-22 @ 22:08:37
Postat av: Anna

very nice.

2009-04-22 @ 22:08:46
URL: http://annakonstaterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback