Girlichious ;)

Tjipp!
Nu sitter jag här igen. Jag kan inte låta bli.
Har just tvättat av min vackra ansiktsmask. Såg väldigt fin ut^^ Det är så att min hy har fått damp på mig på sistone. Jag har fått fem miljoner finnar (förmodligen av mina härliga p-piller :P) Har aldrig haft så många finnar förut. Man kan ta miste på mig och en salami....
En fin bild på mig med den härliga masken:
 
Masken var verkligen härlig! Den var en "warm mask" vilket jag först trodde var att jag skulle värma på den men så var det inte. Den smetade man på och huden blev härligt varm, typ som när man fryser jättemycket och kliver ner i ett lagom varmt badkar och det är bara sådär äckligt skönt :D Sen var den ju typ chockrosa vilket var ett plus. Kändes skön, tog bara fem minuter och kostade 20 pix på åhléns. Perfekt! Hoppas min hy uppskattar det här nu! Vill gå tillbaka till min någolunda finnfria hy. Speciellt när man ränner omkring på arbetsintervjuer titt som tätt.
Såhär "fin" blev jag efteråt (varning till känsliga läsare som inte sett mig utan smink, det är inte en vacker syn!):
  
Och nej...Det är inte skit på linsen. Det är min hy :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback