Stolthet

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag sökte tre jobb igår. Jag hoppas att jag kan få komma på intervju på åtminstone ett av dom. Ett av jobben är verkligen ett drömnjobb för mig så jag hoppas verkligen att jag får chansen att sälja in mig själv på en intervju! Hoppas, hoppas, hoppas! 

Idag har jag varit hos tandläkaren (inga större sensationer, skrapade lite tandsten) och firade systeryster (Christina). Hon blev  glad över boken som jag valt ut åt henne och det spelades lite tp. 

I helgen så är det oxmarknaden i Filipstad och som vanligt ska vi åka dit. I år får Ola följa med. Det ska bli jättekul! Jag älskar marknader och oxmarknaden är liksom årets händelse i marknadsvärlden. 

Nej, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. Ska kolla Heroes nu. 

Byebye   

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Har börjat läsa boken. En del av recepten måste jag bara testa. Några är för avancerade, men kanske en dag. Har inte kommit till hälften än. Du får vänta ett par dagar till med att låna den. :)



För övrigt är det Arvika marten i början av oktober. Den är rätt stor den med.



kram!



Systeryster-tröttisen

2008-09-04 @ 03:34:39
Postat av: Elin

Lycka till med jobben :DD Vilket är det som är drömjobbet? :) kram!

2008-09-07 @ 13:17:56
URL: http://elindesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback