Minnen

Tjipp!
Nu har jag sökt (det gjorde jag i torsdags) och jag ska gå på min första föreläsning på tisdag. Det ska bli spännande :D
Stora skolan xD
Imorrn så ska jag dammsuga, woo-hoo! Gud va kul! (btw, jag är sarkastisk^^) Städning är tråkigt men det måste göras men med lite bra musik på obscent högt så borde det gå bra ;)
Just nu sitter jag och är lite söndagsdeppig. Vet inte varför jag blir söndagsdeppig för, det är ju inte precis som att jag har skola imorrn eller något annat tråkigt som jag måste göra. Det är nog att jag känner mig lite ensam. Det känns som att alla är upptagna med något och jag sitter ensam och har inget att göra. Saknar skolan lite, att träffa gänget varje dag och prata igenom allt som hänt under helgen och allt man skulle vilja göra istället för att sitta just där i skolbänken. Och sist men inte minst: MAT! Som vi pratade om mat xD Det är nog mitt största minne av gymnasiet. Att vi alltid pratade om mat, det kvittade vilket ämne vi var inne på vi pratade ändå bara om mat :P
Tycker att vi skulle köra en till reunion, typ filmkväll eller gå ut och ta en öl och prata. Saknar er :(
pågrund av denna nostalgitripp så bli kvällens låt Bloc Party "I still remember"
Nu kommer jag tänka igenom alla glada minnen och gråta en skvätt

Sköt om er mina små kycklingar...

Bye

Kommentarer
Postat av: Myy

Åh..minnen..Vi hade våra ljusa stunder där i G121 det må jag säga xD. Skola på tisdag då, gud vad roligt att du med ska börja läsa! Tyvärr är det värsta dryga k-rringen som har föreläsningen på tisdag, men Temadag-källkritik är det som väntar :) Ses nån dag förresten, bortsett från i skolan XD? Fika, Singstar? Borde tvinga dig att träffa Erik med, så du kan utvärdera honom xD

2008-09-08 @ 01:15:36
Postat av: Marie.

HEJ Louise:)



haha du fick mig att le här framför skärmen med detta inlägg. "spela musik OBSCENT högt" hahaha enda rätta:D



Och söndagsdepp kommer och går, tack och lov för det sistnämnda. Men skönt att kunna skriva av sig i bloggen tex:D



Ja reunion igen, absolut, Du och de andra är saknade!! Mycket. Men kan ju meddela att ni allihop är välkomna hit till Trosa vilken helg ni vill. Finns plats för er allihop har extra madrasser:D



Hoppas det är fint med dig, och lycka till på KAU:)





sköt om dig KRAM

2008-09-08 @ 19:50:17
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Ja, du vet var jag finns när du går vilse på stora skolan. :)



Systeryster, Proffsstudent...

2008-09-08 @ 22:12:50
Postat av: Marie.

Hej haha nu har jag varit jobbig och utmanat dig en telfonboksutmaning:D kolla min blogg :D



KRAM

2008-09-10 @ 19:13:38
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback