Jag är makalös :D

Jag fick jobbet på Makalös AB. Jag vet inte hur jag känner för det faktiskt. Å ena sidan så får jag betalt (minst 2880 pix extra i månaden om jag jobbar minimum 2 ggr i veckan) och inget jobb är perfekt (inget jobb jag konmer få iaf), å andra sidan så var dom 2 och en halv timmarna dom längsta i mitt liv. Det sög att ringa gång efter gång till folk som inte ville ha något. Jag sålde tidningen café och jag var den första i var grupp som sålde något. Jag belönades med en snus. Totalt tror jag att jag ringde till mer än 200 människor och sålde bara tre prenumerationer. Ska nog ge det några chanser och se hur det går.
Geografikursen var skitrolig! Träffade jättetrevligt folk och hade en gullig Sven-liknande föreläsare. Lite lugnare tempo på föreläsningarna än på historian oxå. Vilket är ett stort plus. Kunde anmäla mig på csn:s hemsida idag. Yaaay! Skulle få svar om fyra dagar. Jag antar att jag borde få svar på tisdag eller nåt. Eftersom det är helg. Hoppas verkligen att det löser sig den här gången.

Nu ska jag käka något. Har inte ätit sen kl.16.00 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback