Galen mobil och nyfärgat hår

Min mobil är besatt. Jag måste nog kalla hit exorsisten snart. Jag skulle bara ladda den. Den hade inget batteri kvar och hade slocknat. Jag skulle sätta på mobilen efter jag satte i strömkontakten och helt plötsligt får den damp. Den är superseg och allt händer i slowmotion. Jag tänker att jag låter den vara en stund så ordnar det sig. Helt plötsligt så ringer det. Jag försöker svara men neeeej....Inget händer. Det fortsätter att ringa. Och sen börjar det vibrera också. Högt. Och jag kan inte göra något. Tillslut får jag lägga den i mitt rum under en kudde. Nu efter typ 5 minuter så har den slutat ringa och slocknat igen. Det var dom längsta 5 minutrarna i mitt liv..... 

Other news: Jag har färgat håret (spännande liv jag lever, va?^^) och det är återigen mörkt och någorlunda snyggt. Behöver bara en rejäl klippning. Kan säga att jag är farligt nära att greppa saxen själv. Det är så jävla slitet! Har ju inte klippt mig sen februari så det är ju inte så konstigt. 

Och sist men inte minst, min älskade pojkvän fyller 20 idag. GRATTIS!!!! xD 
Detta innebär att det  blir utgång imorrn till ankan och sedan en tur till Kil på lördag där det vankas släktkalas. Konstigt nog är jag lite nervös...^^ Hoppas jag inte gör bort mig för mycket :P

Nu ska jag kolla lite på Jay Leno innan jag ska gå och lägga mig. Ska gå upp tidigt imorrn och följa systerdottern till skolan och sedan ska jag och mami dra till bergvik och leta present till en viss person. Say no more....

Bye
 

 

Kommentarer
Postat av: My

Gah, släktkalas :/,klart du är nervös, inte direkt favvon hos mig heller..Lär ju säkert vara god mat iaf xD Blev det mörkbrunt el? avundsjuk vill också färga håret :)

2008-09-19 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback