Vad tycker ni?

Funderar på att göra slingor för att liva upp mitt mörka hår lite, vill ha lite förändring och då jag inte ska klippa av särskilt mycket (inte mer än nödvändigt! Ska spara ut det) så händer det inte så mycket på den fronten. vad tycker ni jag ska göra? Har mörkbrunt nu. Funderar på lite mer ljusbruna slingar eller lite kopparaktiga....Funder oxå på att bli blond igen och eftersom det inte är första gången jag gett mig på det så vet jag att det lättaste att göra om man vill bli blond från mörkt hår (om man vill att det ska bli snyggt alltså) är att lägga gradvis ljusare, blondare slingor i håret och om  man har tur så bli man blond om typ ett halvår. Det är inte lätt.....
Iaf, jag funderar lite på det här


Gillar verkligen Jessica Albas hår. Typ, guldigt brunt 
Gaaaaahh....jag vet inte hur jag ska göra.... 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Rödbetsrött kanske. Det är kul. Funderar på ny kulör på kalufsen också.



Ystran

2008-10-06 @ 01:26:50
Postat av: Systeryster

Just ja, tid var det. Jag slutar 12. Om du befinner dig på området ringer jag när jag är klar.



Ses!



Kram!



Tröttsyster

2008-10-06 @ 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback