Att någon bryr sig

Nu sitter jag här igen och försöker rensa mina tankar. Det  är skönt att göra det ibland.
Igår så jobbade jag. Det var en intressant upplevelse.....Jag tror inte att det här yrket är något för mig. Jag mådde ärligt talat skit efter jag var klar. Jag vet inte vad det var med mig men jag kunde knappt hålla tillbaka tårarna. Det känns inte som ett bra jobb.... Tack och lov att jag har Ola som sms:ar till mig att jag klarar det här och att jag ska fixa det. Det betyder så himla mycket! Jag har nog världens bästa pojkvän. I tisdags när vi hade gått på stan och varit hos mig och hämtat lite grejer som jag skulle ha med mig till Kil. När vi sedan går till bussen så inser vi att jag har glömt mina små piller och jag var tvungen att gå hem igen och vänta att ta den senare bussen. Jag blev skitsur och ville bara skälla på allt och alla. När jag sedan kom till Kil så säger han att han har en överraskning till mig. Han hade köpt chips, dip och cola till mig för att han tyckte så synd om mig när jag var tvungen att vänta på bussen! Jag blev nästan lite tårögd. Det känns så härligt att nån bryr sig så mycket om mig. Det betyder så mycket!
Nu måste jag hoppa in i dushen. Har föreläsning idag och sen ska jag träffa världens sötaste pojkvän.
Bye

Kommentarer
Postat av: Marie.

Jag blir in tårögd av att läsa det här:) Blödig kan tyckas! haha.



Tycker det är så härligt att du har kärlek. Du är värd det.



Ha det Louise!



Kram Marie.

2008-10-10 @ 17:11:06
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: My

Ses någon dag? Länge sedan sist xD,,Hur blev håret? Är lite nyfiken :)

2008-10-10 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback