Stockholm vs. Göteborg

Hej på er!
Nu sitter jag framför gamla, goa Dr.Phil med mami. Jag sitter och längtar till lördag då jag och pojkvännen ska dra till Stockholm över dagen. Han ska träffa en kompis där. Jag ska nog shoppa xD hallelujah! Eller så följer med dom till moderna museét eller nåt. Har ju redan varit där men det var så intressant (speciellt när man läst om alla konstarter som finns representerade där :D) så jag funderar på att gå dit igen. Eller dra till söder och kolla lite. Har bara varit på söder en gång och det fanns ju några roliga vintage-affärer där som man kan kolla igenom. Och självklart blir det ett besök på Weekday! Min favvoaffär xD Kanske blir ett par cheap monday's..... Jag som inte köpt några jeans på jättelänge *host*.Bara tre par den här månaden ^^

Saknar faktiskt att shoppa i Göteborg...Saknar Göteborg rent allmänt faktiskt. Är det någon som är på att åka dit över dagen och shoppa någon dag den här eller nästa månad? Skulle vara jättekul! :D
Gillar ju som sagt Göteborg mer än Stockholm. Jag har nog nämnt det förut....

Kommentarer
Postat av: My

Ja, vill du ha mitt sällskap så är jag på...shoppingresor tackar man knappast nej till xD..

2008-10-22 @ 10:51:50
Postat av: Looiz

Grejt! Vi slår till på det! xD

2008-10-22 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback