Jippi!

Hihihihi.....Idag ska jag nog köpa en ny mobil :D Jag och papi ska till Telia-butiken när han slutat jobbet. Har haft min nuvarande mobil i ca 4-5 år nu så det känns som det är dax nu. Blir en med abonnemang för jag har nog inte riktigt råd att betala en klumpsumma nu. Hallelujah!!! Äntligen, som jag har väntat!

Drömmen är den här mobilen :
Sony Ericsson w890i

Men det blir nog den här som är lite billigare:
Sony Ericsson w302

Håller er uppdaterade. Om det blir någon överhuvudtaget...

Kommentarer
Postat av: My

De är hur snygga som helst, båda modellerna..den översta är dock liite snyggare ändå:) Gissa vem som fick ett samtal från KBAB idag :) Jag tror att jag måhända kan ha blivit med lägenhet..

2008-10-30 @ 17:00:07
Postat av: Anonym

Godagens på dig:) gillar din blogg hördu!

2008-10-30 @ 17:06:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback