"Ensam mamma söker"

Vad många det var som svarade på mitt förslag! Det har varit party, party, party hela helgen! xD
Neeej....skojade bara. Helgen har spenderats i Kil där jag har passat på att umgås med min kära pojkvän så mycket som det bara går innan han åker tillbaka till Munkfors. Till skolan...
Själv sitter jag nu och gnuggar mina geniknölar för att försöka förstå min uppgift som jag ska avsluta. Problemet är att jag inte riktigt fattar den... Det är egentligen en gruppuppgift men eftersom vi inte hann klart på lektionen så vi skulle göra klart det hemma. Jag vill inte göra det! Jag fattar inte! Det är alldeles för mycket matte för min smak :(

Imorrn så ska gruppen ut på ännu en exkursion. Denna gång till Klarälvsdalen. Alltså runt halva Värmland. Våra utflykter brukar vara jätteroliga men vi ska liksom vara ute från 08.00 på morgonen till 18.00 på kvällen. Det är alltså ganska länge. Jag hoppas att det är fint väder! Och att min matsäck räcker. Att vara kall OCH hungrig. Nej tack. 

Nu är det "ensam mamma söker" som gäller. Mamma och jag sitter och följer slaviskt hur det ska gå för mammorna. Funderar på att anmäla Jessica till programmet. Mamma och jag tänkte göra det men Jessica skulle nog döda oss :P 
Hahhahahaa...vilka problem vi har xD  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback