Det åtråvärda väskan

Hello there!
Här är jag igen (irriterande va?) och ska skriva ytterligare några rader om mitt högst intressanta liv. Idag är en sorgens dag. Idag är det den sista gången jag träffade Ola på ca. en vecka....Jag vet, det  låter inte mycket. Men det är det! Vi har träffats typ minst fyra dagar i veckan sedan vi blev tillsammans och det är jättekonstigt att helt plötsligt inte kunna ses. Vem ska jag då krama på?
Kanske ska förklara mig. Ola ska på praktik i Munkfors i två eller tre veckor (kommer inte exakt ihåg hur många veckor det var) och lilla jag måste ju självklart vara i stan. Därav dilemmat. Boo-hooo säger jag bara.

Efter vårt farväl (måste spä på dramatiken lite) så dushade jag och drog till stan där jag mötte upp Pernilla. Det var ett tag sedan. Vi pratade lite minnen på donken och där stötte vi på Linn :D Det var skitlänge sedan jag träffade henne och det var jättekul. Har saknat henne. Blir eventuellt något i vecka 48. Hehehe.....Här planerar vi långt i förväg ;)

Efter ett långt snack så åkte jag till Bergvik på jakt efter en viss väska men ack! Det fanns inte där heller men det fick bli en annan istället som tack och lov var typ 200 billigare (andra väskan var lite dyr...). Eftersom jag "sparade in" pengar på att köpa den här väskan istället så unnade jag mig ett halsband och ett trepack örhängen.
sött halsband! (ignorera dubbelhakan)
  min nya favvo väska från väskshopen (om någon undrade)

Ska nog sova nu, ska gå upp tidigt till mitt skitjobb

godnatt mina små kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback