Ännu en helg har gått....

Nu är jag här igen efter en händelsefylld helg. Ska kanske summera lite för dom få av er som faktiskt bryr sig....

Fredag: Jag och My samlade våra krafter till kvällens höjdpunkt. Fixade oss lite, snackade skit, spelade fia med knuff (variant: drick om du slår ut någon eller går i mål, vilket resulterade i att jag drack 6 vodka shots och 2 jäger. My kom undan med betydligt mindre :P). Vi skulle även ha sjungit singstar (vår last....) men min "nya" j*vla tv ville inte visa nått ljud, bara bild och då blir upplevelsen inte riktigt desamma^^. Oasis rullade runt i dvd-spelaren istället. Hallelujah! Jag älskar det bandet! Det blev perfekt stämning oxå. Senare på kvällen blev det arena där dansglovet ägdes en lite stund iaf, blev nog lite för mycket av det goda speciellt efter en mjölkig ursäkt till pina colada (den var grymt äcklig! Smakade light mjölk) så det blev lite burger king m.m. Träffade även Frida S., Steffi och Malin, vilket var grymt roligt. Än en gång bestämdes det att vi skulle gå ut tillsammans men vi får se hur det blir med det. Skulle vara skitkul men saker sagda under fylla brukar rinna ut i sanden.... Senare, vid ett tiden så drog jag mig norrut till den vackra kommunen Kil (jag tror iaf det ligger norrut....?) Iaf, där jag möttes av en snäll och alldeles för nykter pojkvän. Vi pratade lite och sedan gick vi och lade oss direkt och kollade på lite tv. Mer än så blev det inte då jag tydligen röt till "SLUTA PILLA" när den stackars pojken försökte krama mig (vilket jag inte minns, måste ha pratat i sömnen). Girlfriend of the year award till mig alltså.
 
Lördag: Dagen var ganska lugn tills jag kom ihåg att mina små magiska piller var hemma hos mig och en viss person hade glömt att ta med dom till Kil så jag fick vackert åka hem igen. Käkade lite och tog med några mer grejer innan jag drog till Kil igen. Väl framme så var jag och Ola hundvakt och det var mysigt. Senare vid typ åtta så drog vi till den beryktade puben (eller baren?) Killingen i Kil. Efter vi fick stämpel så drog vi till en av Olas kompisar på förfest och det var riktigt roligt. Tillbaka på Killingen så blev  jag presenterad för halva Kil. Kommer inte ens ihåg hälften av människorna jag träffade (ville bara poängtera att jag inte var full). Var trevlig folk och jag tror jag blev godkänd av de flesta av hans vänner.
Kan även tillägga att jag blev slagen i ansiktet tre gånger (dock inte med flit) och mina tår var relativt mosade Men det var övervägade kul.

Söndag: Vaknade väldigt seg på söndag morgon och insåg ganska snabbt att mina misstankar stämde, jag var tvungen att sjukanmäla mig. Min röst hade krånglat i några dagar och var nästan helt borta imorse. Eftersom jag jobbar som telefonförsäljare så kanske det inte är bra att låta som en raspig häxa när man försöker sälja serietidningar. Eller vad tycker ni? Jag myste lite extra i sängen istället och sov till 12. Sedan blev det "nyttiga" hjärtchips till frukost (nästa en hel påse, det är nästan så jag skäms. Speciellt eftersom Ola åt gröt). Vid tre tiden åkte jag hem och käkade pizza och pommes frites till lunch/kvällsmat. Hahahhaha...tur att jag ska börja träna på friskis och svettis. Annars blir jag väl stor som en ballong, snart ger den höga matsmältningen upp. 

ja.....det var nog allt jag varit med om på senaste tiden ;) Imorrn så blir det lunch med systeryster och förhoppningsvis klippning. Det skulle behövas. Kanske lite slingor om jag känner mig rik. hahahaha.....vi får se hur det går :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback