Parthey...

Tjipp o'hoj!

Jag älskar verkligen när man har suttit och skrivit ett jättelångt inlägg och så skiter det sig med blogg.se. Bara halva inlägget sparas och i min naivitet att allt har sparats så publicerar jag inlägget och när jag ser det färdiga resultatet så blir jag sååååå glaaaaad....(jag är ironisk, om det var nån som inte fattade det ;P) därför ser inlägget under ut som det gör, hälften fattas.

Iaf min poäng är att jag tänkte ha en födelsedags förfest på fredag och jag vill att alla kommer! Inga presenter behövs (förutom du, Pjupp) bara ett glatt partyhumör. Blir lite singstar och skvaller innan avslut på gamla härliga arena. Eller passar lördag bättre? Kan ha längre förfest då.... Åsikter, gott folk! 

See ya when I see ya... XD

Kommentarer
Postat av: Pjuuup

Fredag funkar nog för mig tror jag :O äger ju 50 öre så ;D

2008-05-13 @ 16:39:24
Postat av: linn

fredag tycker jag :D

2008-05-13 @ 19:04:48
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: L to the O to the U to the I to the S to the E...

Friday it is XD

2008-05-13 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback