Mästaren på att skjuta upp saker

Nu sitter jag och kollar på reprisen av "Leila bakar" med mami. Håller på att förtränga att jag har två arbeten som jag måste skriva ikväll. Men jag är glad ändå, hur kan man vara annat när skolan slutar för alltid (eller iallafall tills man börjar på universitetet) om bara några veckor. Känns som att livet börjar :D 
    Känns som en bra början med festival dagen efter balen. Och redan näst, nästa vecka ska jag och My till Liseberg och köra järnet ur alla läskiga karuseller. Kom på när vi var i Göteborg att det var två år sen jag var på Liseberg sist :(  Både jag och My kände suget i maggropen när bussen körde förbi Liseberg och vi såg toppen på Balder. Vi ska köra tills vi spyr eller hur My? 
    Ska ju kanske till Göteborg nästa vecka med my homie Pjöpp, hoppas det. Har faktiskt blivit lite kär i den staden. Hoppas My flyttar dit så har man nån att bo hos när man hälsar på ;P  Fast jag skulle nog sakna henne sjukt mycket. Den läskiga sidan av att ta studenten, vart kommer alla härliga vänner ta vägen, kommer sakna alla er så sjukt mycket, ni är bäst!!! 
     Ska bli så jäkla gött, på onsdag så sätts betygen så då är det klart, inget mer plugg, gaaaahh!! 
Ja, iallafall, jag är sjukt lycklig nu xD Livet är så sjukt kul! 

image105
Bara för att dom är så sjukt bra, eller hur My? xD  


Kommentarer
Postat av: Myy

Liseberg nu kommer vi!!!!

2008-05-25 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback