Leeedigt!

Tjippidoodle!

Hehehehe....idag har varit en bra dag, vaknade tio över åtta imorse, gick upp och gjorde mig iordning. Alldeles innan jag skulle åka till skolan så kollar jag vad klockan är på mobilen och då ser jag att jag har fått ett sms från My och i det står det att jag är ledig idag och imorrn. Blir väldigt förvirrad så jag ringer My och hon bekräftar detta. Yaaaay!!! *lyckosprång*
Det var så jäkla skönt att lägga sig i soffan igen. Än så länge har jag inte varit i skolan den här veckan. Hahahaha...Jag mjölkar verkligen det här. Ingen skola förrän på torsdag. Yaaay! Och på fredag har jag bara en lektion så det blir en låååång förberedelsetid för förfesten xD

Grattis Linn på namnsdagen!

Byebye

Kommentarer
Postat av: linn

oh gött då:)
Tack :D

2008-05-14 @ 16:43:05
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback