Slurp, slurp....

Sitter här i min ensamhet och sörplar margaritas :D Det är gött det! Tycker fortfarande synd om mig själv för min monsterfot. Ska hålla alla som har stukad-fot-fetisch uppdaterade. 

 Åkte till ÖB idag med mami och papi och det var en upplevelse! Jag är fortfarande inte så haj på att hoppa omkring på kryckor. Jag vinglar omkring på dom där sakerna och tyvärr har inte min kondis förbättrats nått sen igår. Jag fick andnöd efter typ 2 hopp, jag var tvungen att med jämna mellanrum sätta mig ner på nån kombinerad shoppingvagn-solstol för pensionärer medans jag blåste mig i ansiktet med en svampbob fyrkant-fläkt (hur fasen stavar man till fläkt? Nej, jag har inte dyslexi, även om man skulle kunna tro det...). Det var så pinsamt. Alla pensionärer som var där inne hoppade omkring mycket bättre än jag på sina käppar. Borde alltså inte ställa upp i ett pensionärsrace inom den närmaste framtiden.
      Ännu intressantare var det när jag skulle ta en dusch imorse. Har ni någon aning om hur svårt det är att duscha ståendes på ett ben i ett halkigt badkar? Det är inte lätt kan jag säga, men jag överlevde ;)

Nu ska jag sluta klaga för idag. Det är ju iallafall påsklov nu, Det är väldigt skönt! det enda som jag måste tänka på är det jäkla projektarbetet, måste till biblioteket någon dag och vara duktig. Äsch, man måste ju ta hand om sig själv också. Tänker lata mig ordentligt och få den dumma foten att bli bättre. Det enda som jag vet att jag ska göra förutom att plugga är att shoppa med Jessica och Gemma en dag (rättare sagt de shoppar, jag tittar på) och kanske singstarkväll med My...

Innan jag går måste jag berätta värsta creepy saken som hände mig idag. Jag läste typ igår eller nått på Joels blogg (www.joelsunderbara.blogg.se) att de som var födda under ormens år skulle vinna på en trisslott men sen tappa bort den. Givetvis så fattade jag att det var på skämt men idag så fick jag en trisslott av mami och jag skrapade den och vann! 50 riksdaler. Då kom jag och tänka på det jag läste. Hahaha....Han kanske skulle bli spågumma XD Jag har dock inte tappat bort den än, tror jag....?

Nej, nu måste jag dra vidare

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback