Onsdag

Tjipp! 
 
Idag är det onsdag som sagt och jag hinner nog bara göra ett snabbisinlägg, måste byta om inför dansen :) Blir kul att se hur det går, har så sjukt mycket träningsvärk XD
Är så jäkla skönt med lov snart med det har gått snabbt, tyckte att det nyss var sportlov. Jag önskar att det var mars redan. Då skulle det jäkla projektarbetet vara klart. Den som kom på projektarbete måste ha varit djävulen själv eller åtminstone någon som jobbade för honom....Eller henne, vem vet?

Blir iväg till arena på fredag, trots mina klagomål så har det inte helt magiskt dykt upp en ny klubb i stan som spelar bra musik. Men det ska bli kul ändå, jag och Pjöpp ska röja! Hehehehe....

Imorrn blir det dock prov, jag fattar inte att lärarna inte tröttnar på att ge oss prov snart,  jag dör!

Får bli fler kommentarer senare, jag hör att papi ringer på dörren. Måste byta om och åka iväg och shaka ass XD

Bye

Kommentarer
Postat av: Lojs

Menade maj inte mars, åhhhh....vad trött jag blir på mig själv ibland....

2008-03-23 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback