Hehehe... Jag är smart

För den hundrade gången så lyckas jag skicka ett mail till någon där det är meningen att jag ska bifoga en fil men jag glömmer det. Det är bara så pinsamt. Ska bättra mig!

hahahaha... jag har lyckats med att bli totalt bloggberoende. Inte av min egen vilket kanske märks, utan av andras. Jag har aldrig förstått tjusningen med att läsa om andras liv. Tyckte att jag var mer kultiverad än så. Men det visar sig att jag är lika skvallerberoende som alla andra. Här ska jag lista några av bloggarna som jag numera följer.

Kenza: en lite halvrolig blogg. Hon är ett underverk när det gäller att skriva. Jag fattar inte hur människan har tid eller ork till att skriva så mycket som hon gör. Tur för oss som läser det :) Och jag skäms lite för att erkänna det men jag är en sucker för dagens outfits. www.kenzaas.blogg.se

Kissie: Hahahahaha... det är nog allt jag har att säga. Människan är helt otrolig. Jag kan inte fatta att man kan vara så kaxig utan att kunna stava ordentligt. Visst vi gör alla stavfel ibland men när man skriver "hämskt" i varje inlägg så börjar man undra, men jag ska inte döma för hårt av två anledningar, ett: hon har kanske dyslexi (hoppas) och två: Jag läser hennes blogg vilket gör att jag kanske inte sitter i bästa sitsen att döma. Men ändå..... www.kissie.blogg.se

Joelsunderbara: Skithärlig kille som bor i Australien som har så himla klockren humor. Jag har bara en sak att säga, läs den!  www.joelsunderbara.blogg.se

Twoforone: Två underbara tjejer som guidar oss stackars, hopplösa singlar genom dejtingträsket. www.twoforone.blogg.se

Glitzy: En blogg av en tjej som heter Charlotte och bor i Linköping. Hon driver en webbshop med samma namn som bloggen som har extremt snygga plagg! Vill ha dödskallekoftan som finns där :) 
Intressant modeblogg med massor av smarriga dagens outfits för oss som gillar det :D 
www.glitzy.blogg.se 

Där har ni mina svaga punkter....  
Tack förresten till Pjöpp som visade mig den flesta av dessa bloggar. Tack för att du stödjer mitt nya beroende :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback