Ajajajajaj!!!

Tjipp o'hoj!
Nu är man tillbaks igen på lilla bloggen. Sitter och slösar tid på att kolla på Simpsons och läser bloggar istället för att skriva ett arbete och plugga. Smart som vanligt!
Det skulle vara nya avsnitt av Simpsons på 6:an men det är ett avsnitt som jag redan sett. Jag är grymt besviken :P

Idag var vi med klassen och såg "Candide" på Värmlandsoperan. Den var skitbra! Jag gillade den verkligen! Den var inte alls som "The wedding singer" som var lite av en besvikelse. Jag älskar att vi går på föreställningar och sånt, det är den enda fördelen med att gå kultur ;D

Imorrn så är den dans igen. Får se hur det går med mina busted up knees.... Jag har verkligen skitont i ena och jag fattar inte hur jag ska klara av det... Det ska bli skitkul iallafall. Pjöpp ska ju vara med så då är det alltid kul :D

Gemma fyller år imorrn. 6 år, jag kan inte fatta att hon har blivit så stor! Det kändes som igår som hon var två år. Kan verkligen inte fatta att hon ska börja skolan till hösten, helt lagom till att jag slutar. Hehehehe.... snyggt planerat. Hon börjar, jag går ur :) Det är bra, annars förstör jag väl hennes bild av skolan genom min cyniska attityd.

Äsch, jag måste nog börja plugga nu

See ya when I see ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback