Morden i Midsomer

Äntligen! Tv-upplevelsen som vi alla har väntat på hela året börjar om några minuter! Iaf jag har väntat hela året...Jag älskar den serien, så om folk vill ringa till mig så får dom göra det efter programmet xD

Imorrn ska jag fika och kanske shoppa lite med Pernilla, det ska bli skitkul!! I löv it! Och slumberparty sen med lite kuddkrig, choklad och sexsnack kanske, eller vad säger du, Pernilla, ska vi vara lite stereotypa? :D

Jag har kollat upp min match.com-profil och det är ganska många som har kollat in mig. 23 om man ska vara petig. Tyvärr kan jag inte se vilka det är för jag prenumerera inte.... För alla som inte vet så har jag påbörjat ett dejtingexperiment med Pernilla och My, vi startade upp en profil på match.com och jag blev det lyckliga offret (jag skyller det på för många glas vin) Ska kolla om man hittar några snygga pojkar i Karlstad, men med min tur så är det nog bara 50-åriga gubbar från Boden som skickar snuskiga mail till mig om hemliga möten. Vi får se vilket alternativ det blir....Jga ska hålla er uppdaterade.

Heta va?

Bye

Kommentarer
Postat av: MYsan

Morden i Midsomer....underbar serie, jag o anna funderade lite på om vi skulle samlas och se på det tillsammans på Tisdag :)på?

2008-06-26 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback