Dejtingdjungeln xD

Ja ja...Hur går exprimentet egentligen....Vi har nog kommit fram till att match.com är bättre på vissa sätt, t.ex. att det finns mycket mer folk som är medlemmar (speciellt från Karlstad) och det står mycket mer info om medlemmarna. Det enda negativa med match.com är att det är så jäkla dyrt! Man kan vara medlem gratis (som jag) men man får inga bra funktioner som man kan använda, jag kan se hur många som har varit inne på min sida men jag kan inte se vem. Jag kan få blinkningar (typ, intresseanmälningar, faaan vad byråkratisk jag låter, hahahaha...Folk flörtar så tror jag) och jag kan blinka tillbaka men jag kan få meddelanden men jag kan inte öppna dom! Jag får damp!!! På spray.com så kan man öppna sina meddelanden (frågar bara Pernilla ;) Hon har redan fått intresseanmälningar: www.snigelblogg.blogg.se), plus att det är gratis medlemskap, man kan bli betalande deluxemedlem om man vill men det är inte ett krav, det går ändå :D Men det är inte lika mycket värmländskt folk på spray.com och det står inte lika mycket om varje medlem. Smaken är som baken, dejtingdjungeln är vild och dyr om man bestämmer sig för att vara på nätet och leta. Får se hur det går, annars finns alltid arena ;P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback