Update

Tjipp!
Sitter framför datorn och lyssnar på Bloc Party. Har faktiskt fått en nytändning för det bandet, har tyckt att dom har varit bra en längre tid men jag har inte lyssnat så himla mycket på dom. Now I löv them. Tycker att någon datorkunnig person kan installera ett program på min dator så jag kan få hem lite låtar på ett mer ekonomiskt sätt :D Nu kommer jag säkert bli anmäld av någon hemsk person för den kommentaren xD
har just målat mina naglar i en fräsig, chockrosa färg (både tå och finger) och känner mig lite duktig, hehehe....
Imorrn så blir det lite släktlunch innan Norrköpingsborna hoppar på ett tåg hem. Efter det blir det en träff med en viss person. Gissa vem? Hahahaha..är så sjukt nervös att jag tror att jag kommer att spy! Jag önskar att jag var en sjukt social person som kan prata med vem som helst om vad som helst. Själv är jag som ett fint vin (hahahaha....) man gillar mig inte i början men sen när man har vant sig kan man inte vara utan mig (och jag är dyr xD).
På torsdag blir det förhoppningsvis hamnfestival med lite Dublin Fair. Eller vad säger du, My? Lite uteserverig med en kall öl och bra musik är väl aldrig bli fel?
På fredag så blir det Oslo-möte. Om det kommer några vill säga. Det blir nog lite arena iaf xD så det blir kul. Shaka lite ass. Och på måndag drar jag till min nemesis: Stockholm! Med familj. Ehhh...Gröna lund kan väl inte vara så illa. Jag kanske t.o.m träffar Kissie! OMG! Dream come true! Hahahahahah....Skulle nästan vara värt det bara för att ge henne en smäll och ett lexikon ;D 
Neeej...det får vara allt för idag
Godnatt, mina små kycklingar :) 
 

Kommentarer
Postat av: linn

:o vem träffade du? jag kommer imorgon, då banne mig ska jag fråga ut dig, haha

2008-07-31 @ 22:18:32
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback