Tisdag

Idag är det tisdag. Jag har inte gjort något speciellt. Jag har varit i skolan och träffat kompisarna och haft en allmänt bra dag. Vi fick sluta tidigare från svenskan så jag slutade runt kl. 13.00 :) Det var jättehärligt.
Jag tyckte så synd om My. Hon var tvungen att stanna kvar i skolan och ha opponering på en uppsats. Pooor My!
Så hon fick håltimme men hon följde med mig hem en stund (jag är på Norrstrand den här veckan) och vi sjöng singstar en stund. Det var skitkul!
Efteråt när hon gick tillbaka till skolan så gick jag till Fröken Röd. Jag hade världens tur! Dom hade en klipptid precis då jag kom in. Och jag blev klippt :) Jag blev faktiskt nöjd. Det blev väldigt annorlunda.... Hehehehehehe...
Jag undrar vad folk kommer att säga. Dom få som bryr sig alltså. Pappa tyckte att det blev snyggt men det säger ju ingenting. Han kan väl inte vara superärlig...
Nej, nu ska jag börja plugga. Den här uppgiften är redan en dag försenad. BLÄ!

image2

Så här blev det. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: PjUp

Ser skithäftigt ut juuu! :D

2008-01-15 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback