Norrköping

Sitter i min mosters vardagsrum och skriver... Har just varit på stan och shoppat. Jag har varit och köpt balklänning. Det var skitkul XD  Jag fick en jättesnygg grönblå klänning som satt perfekt. Det var nästan som en andra hud.
 I'm lovin' it!  Jag blev så glad.  Jag provade hur länge som helst. Dom jag jättetrevliga där :)
Efter det så gick vi till en skithärlig affär som heter Newyorker och dom hade jättemycket snygga billiga kläder :)
Köpte en skitsnygg kort skinnjacka (fejk skinn) som jag har velat ha i flera år och en t-shirt och en sjal. Yay!
I love Norrköping! XD
image8
Typ såhär såg den ut :)

Men senhände nåt lite läskigt. Min moster svimmade och skakade medan hon var medvetslös. Vi var inte med då hon svimmade det var några tonårskillar som hjälpte henne. Hon åkte till akuten efteråt. Hon är där nu. Jag hoppas att det inte är något allvarligt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoooj, den jackan skulle jag inte tacka nej till en het natt med *ler*

2008-01-30 @ 18:49:49
Postat av: Anonym

Glömde min länk, kolla gärna! *hehe*

2008-01-30 @ 18:50:47
URL: http://sexyjackets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback