Ingenting

Jag sitter och tittar på Hidalgo och försöker planera hur fan jag ska klara av den här veckan.
Jag fattar inte hur jag lyckas hamna i de här situationerna. Jag har sån jävla press på mig nu så jag tror jag kommer att spy! Det hjälper ju inte att jag håller på att bli sjuk.
Jag får verkligen inte missa fler måndagar. Positiv livstil är ju 3 timmar.
Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra. Jag måste skriva 2 uppsatser och ett tal på 1 ½ dag. Jag är så jäkla nervös för mitt tal. Jag vill inte stå där framme och ha en massa press på mig. Jag vet inte vad jag ska säga. Hur kan man sammanfatta den bästa boken man någonsin läst och få andra att förstå hur fantastisk den är!
Jag ska prata om handlingen som är oerhört komplex och göra så att alla förstår. Det känns som en omöjlig uppgift.

Jag vill bara åka bort härifrån. Jag vill åka till London och bara festa och shoppa.. Jag är så avundsjuk på Frida som var där över nyår. Fatta vad häftigt. Festa i London den sista dagen på året. Själv var man kvar i lilla Karlstad. 

I slutet av januari ska jag och mamma åka till Norrköping. Jag kommer iallafall bort från Karlstad i tre dagar. Tyvärr kommer min kusins odrägliga dotter att vara där. Jag tycker att hon är så jävla jobbig. Hon är så extremt självisk! Hon bryr sig bara om sig själv och hennes föräldrar följer hennes minsta nyck. Jag blir illamående när jag träffar henne. Hon äcklar mig! Och självklart är hon emo och sitter och skär sig själv hemma och tror att hon lider och är missförstådd. Jag ser precis vem och vad hon är. Hon vet inget av lidande. Hon har alltid fått allt hon pekat på så hon är så extremt bortskämd. Jag hoppas hon håller sig undan från mig medan vi är där annars vet jag inte vad jag gör. Jag kommer nog att börja skrika på henne och så blir hela helgen förstörd. Fast jag tror att det vore bra för henne. Det blir som det blir.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback