Hmmmm....

Jag sitter och har inget särskilt för mig...
Kollar på "The Rocky Horror Picture Show". Det är nu andra gången jag ser den och den är helt sjuk :) Jag älskar den! Jag skulle vilja gå och se den i USA på en sån där föreställning där alla klär ut sig och när det regnar så fäller de upp paraplyer och när de säger i filmen "A toast" så kastar publiken rostat bröd på skärmen, det skulle vara så jäkla roligt!! XD

Imorrn ska jag nog åka till Plantagen och kolla in rean. Sen ska mamma och jag städa bort julen. Det har gått så himla fort. Det känns som det var nyss man började julpynta. Jag vill inte att julen ska vara slut. Det är det enda som lyfter den här årstiden. Jullovet bara försvann. Jag vet inte vart det tog vägen. Det är så typiskt att precis när man har vänt dygnet och vant sig vid att vara ledig då börjar skolan igen. Booooo-hooooo........

Men imorgon ska jag sova :D Det ska bli så jäkla gött!

Jag är så jäkla partysugen. Jag måste ut nästa helg. Jag vill festa och (ursäkta uttrycket, jag vet jag låter fjortis) supa skallen av mig. Det är så härligt att vara en annan person ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback