Tjippidoodle!

Hello, happy campers!

Är på extremt glatt humör idag. Vet inte varför...Kan vara för att det var väldigt vackert väder idag eller för att jag träffade Pjuppisen på stan och tog en vääääligt lång fika på T (världens mysigaste café :D) eller är det kanske för att vi ska till goa, glada Göteborg imorrn, yaaaaay! XD Jag vet inte men jag är glad iaf. 
      image23
      I can't wait!
Ska shoppa ordentligt men förnuftigt. Ska försöka att inte köpa en massa onödiga grejer eller att få ångest över att jag har lite pengar. Får se hur det går.......
     Ska bli extra kul att gå på fest imorrn kväll hos en av Pjuppisens kompisar. Kul att gå ut i en annan stad än Karlstad. Jag är också sjukt sugen på att göra drinkar. Pjupps och jag ska nog köpa en drinkblandning så vi fixar oss en smarrig drink nam, nam.... :D
image24
Får se om det blir nåt gott ;)
   Hoppas att det blir kul (men hur kan det bli annat än roligt när det är jag och Pjupps i spetsen) och vi hittar mycket roligt att köpa och och många roliga människor, hehehe....

Göteborg, watch out! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback