NEJ! NEJ!

Idag har vi haft självförsvar på positiv livstil. Därav min fina rubrik.  Det var ganska obehagligt. Det var några tjejer som verkade ha förutfattade meningar om vad femenistiskt självförsvar. De satt och klagade på läraren. Jag tyckte så synd henne. Hon var lika gammal som oss tror jag och hon fick halva klassen emot sig. Det var bara så hemskt. Efter de hade klagat färdigt så gick det bättre.
Det var riktigt kul att skrika och slå på hennes vadderade kudde. Hihihihi..... Hur ofta får man chansen att stå och skrika och slå nån? 
    image11
Snygg bild va?

På onsdag börjar Marie och Annas konstutställning. Det ska bli jättekul att se vad de har målat. Utställningen är på biblioteket. Kom och kolla! 
     På fredag är det "Brit-pop-kväll" på uno. Det ska bli så himla kul XD Det är perfekt. Äntligen en kväll på uno med bra musik! Det är Frida och Aida som har ordnat den så det ska bli spännande att se hur de har organiserat det. Jag hoppas att det kommer mycket roligt folk. Funderar på att gå ut efteråt. Bra förfest, synd bara att man inte får dricka där :P
image12
Ett av de otroligt bra band som kommer att spelas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback