Hehehehe... arena is the shit

Tjipp!
I fredags var jag på det coolaste stället i stan. Okej, jag ljög jag var på arena.... Skäms nästan lite.
Kvällen började bra med britpop kvällen på uno. Var riktigt nöjd med en tipspromenad som vi gick. Jag visste för en gångs skull mer än My, ooooohh..... Det säger en del. Jag hoppas att jag vinner priset, musikdvd med Oasis. Men jag har hört av en anonym källa (Frida) att jag kanske har den.
     Jag, My, Anna och Moa var otroligt fjortis och stod och förfestade inne på unos toalett. Glamour girls XD
Hade till vårt försvar ingen annan stans att vara. Det går inte att vara nykter inne på arena. 
    Gick omkring vid tingvalla och runt där och drack lite till och jag blev jätteförvånad av att se min balklänning hänga i fönstret där affären som sålde såna klänningar låg. Den var lila men det var exakt samma modell lol. 
    Efter en stund gick vi in på "klubben" och stötte genast på en massa folk. En härligt lullig Linn. Emma från Pjöpps klass som tydligen är kompis med Anna, och Frida och Steffi. Båda var också lite gött dragna. Det var bara jag som var halvnykter. Jag som verkligen ville bli jättefull.
    Moa var jätteschysst och bjöd på appletinis. Hihihi.. vi var jättetjejiga och stod och smutta. Gud var gott det är. 
Senare på kvällen blev vi lite halvt attackerade av några italienare. Jag och My alltså. Moa hade redan hookat upp med en kille från Kil med tvivelaktigt rykte. Tydligen väldigt religiös men han var inte särskilt religiös med Moa ;) 
My blev väldig "uppvaktad" av den ena italienaren medan jag (tack och lov!) fick den lite tamare. Han drog fina raggningsrepliker som: "I am from Italy" Som om jag skulle falla som en fura för det... höhöhö... 
Var väldigt mycket udda folk där men det var jättekul. Synd bara att dom som vi inte skulle ha haft något emot att dansa med inte var intresserade... Ett par walsare (ursäkta stavningen, vet inte hur man stavar det). Dom var inte särskilt snygga men dialekten är så fin! 
       Det var en rolig kväll iaf och jag ville inte åka hem. Får göra det fler gånger :D
image14
Hahaha... gjorde nyss simpsons-testet och fick 16 av 16 rätt. Äntligen har alla dom timmar jag spenderat framför tv:n lönat sig X)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback