qotsa

Nu sitter jag och tittar på en film på trean och saknar Ola (ja, jag kan nog säga vad han heter nu). Jag var där igår och sov över och åkte hem idag och man tycker att det borde räcka men neeeej.....Jag vill tillbaka dit nu! Ska nog träffa honom snart igen så det ordnar sig nog.
Det blev ingen utgång i fredags, smarta jag hade inte kollat upp att det var skumparty på arena sååååå.....Inträde! Hela kvällen! Blääääääää :P Så det blev en maffig hamburgar-meny på max istället. Oxå kul xD
På fredag så blir det party istället :D Då blir det rumpskakande på arena, yaaaaaay! Det är ju inte helt fel att jag har ff hela helgen. Kanske kommer en viss person på besök då xD
Ska nog sluta skriva nu innan batteriet tar slut och lyssna igenom alla "Queens of the Stone Age"-låtar som jag fick av Ola. Såååå...sjukt gulligt av honom att komma ihåg att jag gillar dom och skicka mig låtar, naaaaaw..... Nej, nu ska jag skärpa mig. Jag ska försöka att inte vara för puttignuttig här i bloggen. Det blir lite för jobbigt att läsa har jag en aning om :P

Godnatt mina små kycklingar xD

Kommentarer
Postat av: Myy

Förstår vad du menar med att längta...f.ö. Typiskt att ladda upp för värsta partykvällen och sen bara-pang-inträde!! Inte för att jag kan klaga på kvällen akuta arena substitut-Max....gott var det, även om illamåendet satte in xD

2008-08-18 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback