PMS

Idag så känner jag mig allmänt pms-ig. Allt känns bara förjävligt :C Jag är så trött på allt. Jag vill bara krypa under täcket och sova (vilket jag ska göra strax). Sova av sig skiten, det är mitt botemedel. Jag har redan haft ett gräl med mamma och det var nog bra att jag inte träffade överdrivet många människor idag. Jag hoppas bara att det blir bättre imorrn. Annars tar jag nog livet av mig :P

Lite kvällsmusik blir det nu. Det är en Queens of the Stone Age-dag idag. Låten i inlägget under är bra att lyssna på när man behöver dansa ur sig lite aggressioner. Ingen fjollmusik idag, då kastar jag datorn i väggen :P
Imorrn blir det nog lugnare musik men nu är det dags för lite mer qotsa :)

Queens of the Stone Age "First it giveth"
 
Godnatt mina små monster :P

Kommentarer
Postat av: Myy

Hahaha klaga lagom xD..jag brukar allt kommentera minnsann! läget? allt bra med dig och mr.O.? hehe...

2008-08-28 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback