Nu är det fredag igen xD

Ola åkte hem för en stund sen och det känns lite lagom ensamt (förlåt syster att jag tjatar :D) men vi ska ses imorrn igen. Har nämligen ff hela helgen. Mor har lämnat mig :P
Ikväll är det meningen att jag och My ska till arena men vi får se hur det blir med det. Det körde tydligen ihop sig för henne med tidsschemat. Får hoppas att det går att lösa så att vi kan komma ut. Jag har inte varit  och dansat på arena på minst en månad. Sorgligt.....pga. mitt vansinniga partysug så kommer här några partylåtar som får mig att vilja dansa iaf....xD

Keep it real xP  

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag får väl överleva att du tjatar lite. Men jag förbehåller mig ret-rättigheterna. :)



Hoppas ni kommer ut ikväll. Ha det kuligast!



Ystran

2008-08-22 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback