Måndag

Tjipp!
Här är jag igen, sitter och lyssnar på musik som vanligt, just nu är det Familjens "Det snurrar i min skalle", den gör mig så sjukt partysugen så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv! Jag smsade My för en liten stund och vi gjorde upp planer, på fredag får arena akta sig för då kommer partydrottningarna och vi ska rocka dansgolvet. Jag har så mycket överskottsenergi som jag måste dansa av mig! Woo-hoo! Känner mig nästan lite hög när jag tänker på det, hahahaha.....
Ikväll kommer den mystiska personen ( jag kan vara riktigt fjortis och kalla honom O) hem till mig för första gången. Ska bli kul men är lite nervös. Kommer den där nervösa känslan och pirret i magen någonsin försvinna? Vet ej och vet inte vad jag hoppas heller....
Har signat upp mig för att bli blodgivare och det ska bli intressant att genomgå det, money, money, money! Hahahahha....det är sorgligt att jag gör det för den lilla summan man får och inte för att vara en trevlig och godhjärtad människa (jag är ju känslokall eller hur?). Äsch! Dom får ju blod iaf.
Vad sägs om en sån här på fredag, My?
 Med min budget blir det väl en sån här, om jag har tur xD

Nu ska jag lämna datorns värld ett tag

Sköt om er mina små kycklingar!

Bye!

Kommentarer
Postat av: sara

av alla bokstäver väljer du O ^^

ha så kul på arena, take care! :)

2008-08-11 @ 18:46:06
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Myy

Han kommer alltså..Gud vad roligt!!! kört iväg mor din med andra ord xD Fredag is the night!!

2008-08-11 @ 19:05:52
Postat av: linn

sara: han kanske heter något på O? ;D

2008-08-11 @ 21:22:28
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Looiz

Sara, vad snuskig du är! Linn har rätt...

2008-08-12 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback