Helgen

Den här helgen har varit helt underbar :D har haft ff (mamma drog med vänner långt upp i vildmarken läs:norra värmland) och Ola har varit hos mig :)

Fredag: Arena med My, det var skitkul och jag dansade på (behöver nog inte åka dit på ett tag nu, är rätt utdansad). Det enda jag kände var att det var väldigt udda att hantera killar som stötte på mig. Tydligen så står inte "upptagen" tatuerat i pannan på mig (ifs så hade jag luggen nere) och det kom väl fram några mer eller mindre välmenande pojkar. Jag har svårt att veta vart gränsen går för vad man får och inte får göra. Jag dansade på och emellanåt så kom det fram nån kille som ville dansa med mig (är inte såååå naiv, dom ville säkert mer) Och jag dansade med dom men sen kommer vi till arenas specialmove, som jag ibland undrar ifall dom har gått kurs i, Assjuckandet. För dom få av er som inte har råkat ut för det så innebär det att killen står bakom en och typ juckar i takt med musiken mot ens ass. Det finns många variationer på detta move men det är det mest basic av dom. Några killar kom fram och började dansa så med mig och då funderade jag på om det var okej för mig att göra så. Jag skulle självklart inte strula med dom eller göra något liknande men vart går gränsen liksom?
Iaf, efter en underhållande kväll på arena där man träffade mycket kul folk, så åkte jag till Kil och träffade Ola. Vaknade nästa morgon inte allt för bakfull, yaaaaay!

Lördag: Fick skjuts av Olas mamma till stan (tillsammans med Ola såklart) och det blev en sen frukost. Sen en tur till affären och handlade morgondagens mat. Mysigt att handla när man är två :) Senare blev det matlagning på hög nivå. Jag hade tänkt imponera på honom med min fantastiska potatisgratäng och det tror jag att jag lyckade med. Den kan liksom inte slå fel (note to self: köp potatis). På kvällen drog vi till Gruvlyckan där det vankades utflyttningsfest i ett kollektiv som luktade curry xD Men det var skitkul och jag träffade mycket roligt folk. 

Söndag: Blev lite höstmarknad på I2 (läs i2 :P) och ännu mer matlagning, denna gån smarriga tacos :D efter det mys i soffan med film (The Illusionist). Sen kom mamma hem och förstörde min lilla "jag bor ensam"-bubbla. Jag som t.o.m. diskade, hahahhaa....

Imorrn blir det stan för att hämta ut ett recept, shoppa lite saker och kolla på allt jag inte kan få :P

ha det bra mina små kycklingar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback