Don't shoot me Santa!

Hello there...
Jag är ovanligt trött ikväll (kanske för jag längtar till imorrn...?) så det här inlägget bli nog ett ganska kort inlägg.
Träffade systeryster och det var grejt :D Har saknat henne. Tog t.o.m en tur till kondomeriet (syster hade aldrig varit där så det var på tiden). Fanns en del intressanta saker där men det blev inte mycket inhandlat xD Senare blev det en tur till moster och fikade. Hon och hennes man är på besök i sin husbil. Inte mycket mer än så hände idag. Har varit en kul dag :) Känner mig bara så jäkla trött. Lika bra att vända på dygnet. På fredag ska jag till vårdcentralen kl.8.30 på morgonen. Jag tror inte jag har varit uppe så tidigt sen studenten....

Här kommer en låt som jag har förälskat mig i, nu kommer det nog bli många videos, nu när Sara har lärt mig hur man gör :D
Varsågoda, The Killers "Don't shoot me Santa" (mitt favvoband som btw har en låt som spelas rejält på tv nu, nämligen i nike-reklamen. Den heter "All these things that I've done" om det var någon som undrade xD) lyssna och njut :D
Godnatt mina små kycklingar!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Man tackar!



Har saknat dig också lillsyrran!



Nu till den stora frågan... hur gick det att komma upp i morse? :)



Ystran

2008-08-22 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback