Bråttom

Egentligen har jag lite bråttom nu men jag tar mig tid och skriver en rad här. Vad gör man inte för konsten...^^
Ska strax hoppa in i duschen och göra mig fin. Orkar nog inte tvätta håret, det får bli imorrn istället. Nu vill jag iaf inte lukta gammal räkostmacka när jag åker till O. Ska dit en snabbis och få min dagliga dos av puttignuttigheter xD

Filmkvällen hos Pörnill var en succé (tyckte jag iaf) med långa promenader med lite tjejsnack och en sex and the city-film. Jag blev lite besviken på filmen. Jag hade hoppats att den skulle vara lite roligare med glimten i ögat som det var i serien, men jag tyckte att den var lite deprimerande. Hade hoppats på mer men jag hade väl för höga förhoppningar....

Imorrn blir det party iaf och det ska bli såååååå kul. Jag är helt galet partysugen nu. Ge mig imorgon direkt! :D 

Nej, det var väl allt jag hade för tillfället, skriver kanske en rad imorrn men nu måste jag hoppa in i duschen :) 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback