Äggröra

Jag sitter här och funderar på om jag ska göra äggröra. Jag har varit sugen på det i typ två dagar nu men vi har inte haft några ägg hemma. Jobbigt värre :P hehehehe...
Idag så åkte Ola hem. Han kom hit igår och det var mysigt. Vissa saker blev sagda och jag är lycklig xD Det är så jäkla härligt när vi är tillsammans och det känns så tomt när han åker... Han kommer hit på torsdag så det är inte så långt kvar tills vi träffas igen.
Imorrn ska jag träffa systeryster (aka Christina) och fika lite. Det var jättelänge sedan vi träffades och det är alltid spännande att höra vad som har hänt i hennes liv och se om jag kan få några goda råd.
Btw, papi har äntligen fått sina soffor, vi var där idag och såg dom. Jag kan bo i dom sofforna. Jag tror jag ska sno dom och flytta ner i dom och leva som mina vänner, dammråttorna :P
Äsch...det var väl allt som har hänt och allt som kommer att hända i mitt liv de senaste/närmaste dagarna. 
Avslutar med en bild från en av mina favoritfilmer:

"Pans labyrint" 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag är redo! Beväpnad med goda råd om hur man vinner tp... :)



Vi får välan se vem som har råd till vem skulle jag tro. För den som inte kan tro det så är det faktiskt så att äldst inte alltid vet bäst. Utom jag då, jag vet ju allt. :)



Alltid kul att fika med lillsyrran. Ses om 45!



kram!



Ystran

2008-08-20 @ 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback