Onsdag

Tjipp o'hoj maties!!!

Idag har varit en mycket spännande dag *skrattar ironiskt*

Jag vaknade och gick upp kl. 7.50 för att upptäcka att jag hade sovmorgon till 10.25 så jag somnade glatt om. När klockan var 9.20 så ringde jag till min familjeläkare och skulle kolla när jag kunde få en tid. Han ville att jag skulle komma in så fort som möjligt så han gav mig en tid kl. 10.15 så jag kastade på mig kläderna och ringde pappa i ren panik. Jag visste fan inte hur jag skulle hinna, men papi kom och hämtade mig och vi åkte till Våxnäs. De tog halsprov och kollade i mina öron men jag hade inte öroninflammation eller streptokocker. Orsaken till att jag hade ont i örat var att vaxproppen tryckte mot eller satt fast i trummhinnan. Jag fick en tid att skölja öronen nästa onsdag. Yaaaay!!! Jag kommer att höra ordentligt igen, alltså inte vara halvdöv. 

Efter det så åkte jag till skolan och hade en halvtimme lektion, det kändes inte alls onödigt :P
Efter den mest onödiga lektionen i mitt liv så gick jag till biblioteket och lånade en film. Jag lånade "The eternal sunshine of the spotless mind" och den var skitbra!!!! Jag älskar den! XD 

Vid tretiden så åkte jag in till stan och träffade mami och vi kollade efter studentklänningar men jag hittade ingen snygg, det finns inga snygga studentklänningar :C  Mami, papi och jag ska åka till Sunne på lördag och kolla där. I höstas var jag, mami, papi och Gemma där och kollade efter balklänningar men det fanns inga men vi var inne i en affär som hade skitsnygga kläder så sa de att de skulle få in balklänningar så då borde de få in studentklännigar. Hoppas det!!! Annars blir det klänningen i inlägget under. Hihihihihihihi.....

image94

Var tvungen att lägga in en bild från filmen, XD  

Bye 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :D Jag mejlade Boda Borg och fick svar idag! Kan jag få din msn? :) Kramkram

2008-04-10 @ 08:55:24
URL: http://noakgubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback