Eh..eh...Jag suger på rubriker XD

Hmmm...Det var ett tag sen jag skrev (som en viss person påpekade, du vet vem du är!). Har haft mycket för mig. Jag har hittat en skitsnygg studentklänning! Yaaaay! Vi var i Sunne och kollade och hittade den perfekta klänningen för mig i en affär som hade skitsnygga kläder :D Lovar att lägga upp en bild på den sen.

Var ute i fredags med My och Pjöpp. Det var kul och intressant. Vissa hade roligare än andra ^^
Kvällens kommentar var lätt "Du ser ut som en 90:a från Deje" Eller hur Pjöpp. My hade också hittat en special someone. Det var bara jag som seglade solo på danshavet... Äsch, better luck next time. Jag fyller ju år på lördag, då tänkte jag ha en ordentlig förfest och utgång till arena till de ljuva tonerna av Mange Schmidt, är det nån på?

Ska ha nationella prov i svenska imorrn och är lagom nervös. Det hjälper inte precis att jag håller på att bli sjuk. JAG VILL INTE!! Det känn jobbigt nu men det går nog bra.

Idag var vi på teater på Scala. "Familjelyckan" hette den och den var ganska bra. Den utspelade sig i slutet av 1800-talet eller början av 1900-talet. Den var intressant speciellt det att varje gång dom flyttade möblerna på scenen så spelade som hip hop. I mitten av pjäsen så började Robyns "Konichiwa bitches" spela och det var ett hallalujah moment! Vi ska ha dansuppvisning där om typ två veckor och så spelar dom låten vi har dansen till. Ohhh.....*Twilight zone-ledmotivet börjar spela*

Ska gå och lägga mig nu. Jag hoppas verkligen att jag inte försover mig imorrn. Jag kommer att dö isf :P

Bye

Kommentarer
Postat av: Pjuppiluppi

Helt solo var du ju faktiskt inte ;D
Och jag ska bort i helgen! :l Så jag tycker vi kan fira dig nästa helg xD
Fast du hinner nog inte läsa detta förrens jag berättar det för dig på dansen xD

2008-04-23 @ 17:54:19
Postat av: Looiz

What the fuck! Åker du bort helgen då jag fyller år?! *Gråter hysteriskt*

2008-04-24 @ 07:51:30
Postat av: Pjuppiluppi

Jaaa, det är illa :

2008-04-24 @ 10:53:32
Postat av: Pjuppiluppi

Men bra att dom tar bort hela min kommentar :C
Whää.
Men du är ju sjuk, så då tycker jag du borde vila upp dig tills nästa vecka istället då vi festar ons-tors-fre och lördag ;D

2008-04-24 @ 10:54:30
Postat av: L to the O to the U to the I to the S to the E...

hahahaha....Det låter ju som en ganska bra idé...Vi får ju pengar då :) Yaaay...en kvälls baksmälla är jobbig, undrar hur fyra kvällars blir ;P

2008-04-24 @ 18:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback