Nothing better to do...

Hello, jag har inget att göra så jag tänkte att jag skulle vara jätteklyschig och berätta lite om mina favoritband :D
Musiken har en ganska central del i mitt liv. Jag lever inte för musiken men det gör livet lite roligare att leva...
 Mina absoluta favvoband just nu är

The Killers- helt underbara! Jag fattar inte vad jag lyssnade på innan jag började lyssna på dom. Nya albumet är helt fabulous!!!

The Presets- ett helt sjukt bra band från Sydney, typ lite elektropop. Helt underbart skruvat! Check them out...

Wolfmother- rock när den är som bäst, trodde inte att jag skulle gilla dom men det gör jag, extremt mycket. Har man någonsin en tråkig dag så blir allt mycket bättre när man lyssnar på dom :D

QOTSA- Queens of the Stoneage om man vill veta exakt vad jag menar, helt härligt flow i låtarna. "Little Sister" och "Go with the flow" är favoriterna just nu. Kan inte glömma när jag såg dom på Roskilde, alla blev som galna (nära döden upplevelse!)

Dirty pretty things- jag börjar få svårt att hitta nya ord för hur fantastiska dom här banden är. DPT är så himla amazing! Dom är sommarmusik för mig. Jag får flashbacks från sommaren hela tiden när jag lyssnar på dom

Lasse Lindh- jag vet han är inget band men han är helt underbar :) Jag har inte lyssnat så mycket på honom förut men på höstlovet var jag och Pjöpps (min bästa och äldsta vän) i Göteborg och var på en av hans spelningar och det var så grymt bra. Jag fick en autograf och en kram (!) I'm in love....


Det var allt för stunden. Jag lovar att hålla er uppdaterade :D Om det alls är några som läser detta.....
See ya later, alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback