Konstig dag.....

Tjipp!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i skolan en stund men jag orkade inte vara kvar... Tänkte plugga men jag orkade inte. Jag ska åka till mamma snart och plugga men jag vill bara att alla uppgifter ska vara färdiga snart.

Igår så hade jag utvecklingssamtal och det var helt okej faktiskt.... Chockerande nog! :O  jag trodde att det skulle gå mycket sämre. Dock blev jag shanghajad av Lotta att jag skulle gå på ett möte och jag fattade inte riktigt vad det handlade om men jag gick med på att gå iallafall. Det visade sig att det var en programkonferans och jag kände mig helt bortkommen. Alla andra hade något att säga och jag visste knappt vad jag gjorde där. Men det var inte så hemskt. Jag kan tänka mig att gå igen. Men jag får se om jag hinner.

Ikväll så är det dans tack och lov! Det ska bli så jäkla kul om Pjöpp kommer. Det var ganska tråkigt sist och alla dom gapiga, töntiga tjejerna var högljuddare än vanligt och jag höll på att bli galen! Jag tycker att dom är så jobbiga när dom tar mer plats än vanligt..... Hoppas hon kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback