Dagens låttext :)

Du dricker ditt take-away kaffe fort och nervöst
Så jävla härligt att man blivit en simpel flyktplan
Dina ögon, dina ögon, dina ögon, dina ögon,
jag kan se att dom förått mig
och dom brukade vara det enda trygga jag visste

Men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
 för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
Och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är kallt och svart och fult utan dig

Och jag tänker inte vara storsint i mitt nederlag
Jag tänker bli din personliga terrorist tills jag vet din hemlighet
Och såklart finns det tusen andra pojkar
med öden mycket värre än mitt
med krossade hjärtan och krossade drömmar och krossat hopp
men det skiter jag i för det här handlar om mig

Men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
Och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är kallt och fult utan dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback