Countdown....

Det är officiellt en vecka kvar till helvetesveckan. Det ska bli så jävla skönt när allt detta är över!
Idag har jag inte gjort så mycket.... Jag hade sovmorgon, gick till skolan och jobbade lite med historia. Efter det så käkade jag lite, hade litteraturvetenskap och sedan hade jag positiv livstil. Det var ganska kul, det var afrikansk dans och jag såg ut som en idiot men det kan jag bjuda på :)
Det var lite tråkigt att typ nästan alla jag känner i gruppen var borta, Pjöpp var sjuk (krya på dig!) och Linn och Sara hade gått hem. Tack och lov var Elin där!
Vi blev även gruppindelade och jag blev jätteglad att jag och Elin hamnade i samma grupp :D
Jag har utvecklingssamtal imorrn och det är lite nervigt! Det kommer nog att gå skitdåligt... Jag har verkligen inte jobbat bra den här terminen :( Usch jag vill inte tänka på det!
Jag hoppas att Pjöpp är frisk på onsdag! Förra onsdagen kom hon inte på dansen och det var mycket tråkigare! Det var inte samma sak..... 

Äsch, allt ordnar sig nog till slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback