7 September 2010/IKEA och True Blood

Denna dag har varit riktigt mysig. Solig och frisk. Drog till IKEA imorse vid tio med syster och minsta systerdotter (största systerdottern var nämligen i skolan). Strosade runt, käkade lunch och inhandlade en rislampa till min sovalkov och två påslakanset i vitt och grönt. Tillsammans gick allt på 83 kronor. Bra deal tycker jag :D



Var snabbt inne på HM innan vi åkte hem och två nagellack fick följa med hem oxå. Ett mullvadsfärgat och ett bubbelgumsrosa. Love it!

Hämtade upp stora systerdottern när hon slutade skolan på vägen hem. När jag kom hem kollade jag klart på True Blood säsong 1. Igen. Världens bästa serie ju! Den var lika bra som vanligt. Nu blir det att spara till säsong 2 och hoppas att svt plockar upp säsong 3 snart. Ola the bastard har ju canal + så han har ju redan sett den (eller kunde om han ville). Har hört att den ska vara jättespännande. Tydligen så följer den inte boken så mycket så det gör den ännu mer spännande i och med att jag läst alla böcker förutom två (en säsong motsvarar en bok, ca tio böcker totalt har jag för mig).



Känner mig lite mör idag då jag och papi var ute och joggade på skutberget igår. Det var så grymt skönt att komma ut och röra på sig! Det gick mycket bättre än jag trodde. Har ju inte joggat på ett år så jag förväntade mig att jag totalt skulle ta ut mig och inte orka någonting. Men det gick grymt bra! Joggade iaf 2 km vilket är skitbra när det gäller min kondition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback