Break

Hola! Har haft ett bloggbreak i typ två månader snart. Var inte direkt meningen. Kändes bara som jag inte hade något att skriva om. Men nu är jag här igen :)

Blev utmanad av Sara så här kommer ännu en lista (hint om att jag ska blogga kanske?^^)

Fire tv-program jeg ser på:
1.
True Blood
2. Top Model
3. Halv åtta hos mig
4. Magnum

Fire ting jeg har gjort i dag:
1.
Spelat Super Mario + Donkey Kong
2. Lagat mat.
3. Haft ett gräl
4. Haft det otroligt mysigt

Fire ting på min ønskeliste:
1. Pengar
2. Mindre dåligt samvete
3. Godkänt på nästa tenta
4. En härlig dag imorgon

Fire ting jeg liker dårlig:
1. Mitt ständiga dåliga samvete (måste göra något åt det)
2. Min ekonomiska sits för tillfället
3. Att jag fortfarande inte fått upp orken att ta ner min julgran i källaren
4. Att mina krukväxter verkar hata mig och slokna för minsta lilla, för mycket vatten/för lite vatten *pust*

Jag utmanar alla som har lust :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback