10 December 2010/Jag blir så trött på mig själv att jag inte blir trött

Var det någon som hängde med där? Jag är så trött på mig själv att jag alltid vänder på dygnet och aldrig kan lägga mig i tid. Nu är jag hur pigg som helst och klockan är snart kvart i ett. PÅ NATTEN! Jag ska upp halv sju imorrnbitti för att hoppa på bussen till stan och väl framme hoppa på en annan buss till gbg och Liseberg.

Ska bli askul att gå på julmarknad men jag vill ju inte vara ett sömnlöst vrak som går omkring och mår illa för hon har bara sovit fyra timmar. Suck. Ska blåsa håret och platta det. Lägga fram alla lager kläder jag ska ha på mig för att inte frysa imorrn. Är nog säkrast att göra så med tanke på hur tankspridd jag kommer att vara imorrn. Jag vill inte frysa. Yr.no hade iaf lovat strålande solsken imorrn så jag hoppas de håller det. Skulle vara underbart. Ska försöka ta några bilder så ni ser hur vacker det är :)
Ska nog träffa Anna en kortis oxå. Hon skulle tydligen oxå till Liseberg imorrn. Hur kul som helst ju! Så nu blev jag glad igen. Får helt enkelt sova på bussen så jag blir pigg och glad sen. Ähh...om jag kunnat jobba en hel dag med endast tre timmars sömn i kroppen så klara jag nog det här^^

Aja...ska nog ta och avsluta detta ytterst ovärda inlägg. Har bara svamlat känner jag :P
Bjuder på en bild:

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback